.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث اولین اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي کشور در گلستان
رييس سازمان آموزش و پرورش گلستان گفت: اولين دهكده "اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي" كشور در روستاي "قرن آباد" گرگان احداث مي‌شود.

رييس سازمان آموزش و پرورش گلستان گفت: اولين دهكده "اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي" كشور در روستاي "قرن آباد" گرگان احداث مي‌شود.

"عليرضا نوروزي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران همزمان با هفته دولت افزود: تاكنون براي مطالعات اين طرح، ‪ ۵۰‬ميليون ريال هزينه شده‌است و به زودي عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود.
وي در ادامه با اشاره‌به اينكه ‪ ۱۲‬هزارو ‪ ۳۵۴‬دانش‌آموز بازمانده از تحصيل دراستان وجود دارد ،اضافه كرد: ‪ ۸۱‬درصد از اين تعداد (‪ ۱۰‬هزارو يكصد نفر) را دختران تشكيل مي‌دهند.
نوروزي با اشاره به اينكه براي دانش‌آموزان بازمانده از تحصيل استان به ‪ ۵۰‬مدرسه ، ‪ ۵۰۰‬كلاس درس و ‪ ۶۶۰‬معلم نياز است ،ادامه داد: طرح جذب دختران بازمانده از تحصيل يكي از برنامه‌هاي مهم اين سازمان است.
وي درهمين زمينه يكي از اقدامات براي جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصيل را ايجاد ‪ ۱۰‬مركز آموزش از راه‌دور در استان گلستان ذكر كرد و افزود: در سال تحصيلي ‪ ، ۸۴-۸۵‬يك هزار و ‪ ۹۰۰‬دانش‌آموز در اين مراكز تحت پوشش قرار گرفتند.
رييس آموزش و پرورش گلستان همچنين با اشاره به مدارس شبانه‌روزي استان خاطرنشان كرد: در سال ‪ ،۸۴‬تعداد مدارس شبانه روزي استان ‪ ۲۰‬مدرسه بود كه در سال ‪ ۸۵‬اين تعداد به ‪ ۲۶‬مدرسه افزايش پيدا كرده است.
نوروزي با اشاره به برنامه‌هاي آموزش و پرورش عمومي اين سازمان، اجراي طرح تلاش‌آفرين به منظور ارتقاي كيفيت آموزشي، خريد وتوزيع لوازم التحرير و وسايل آموزشي به مبلغ ‪ ۳۶‬ميليون ريال بين مدارس عشايري، برگزاري دوره احياي نقش راهنمايي و مشاوره معلم و اجراي طرح مهارت‌هاي زندگي در مدارس را از مهمترين برنامه‌هاي انجام شده در اين بخش ذكر كرد.
وي در ادامه به برنامه‌هاي حوزه معاونت تربيتي و تربيت بدني اين سازمان اشاره كرد و گفت: اجراي طرح آهن ياري در بين يك هزار دانش‌آموز دوره متوسطه، اجراي طرح سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان ابتدايي، راهنمايي و متوسطه، اجراي طرح شير رايگان و طرح بهداشت ياران در ‪ ۱۲۵‬آموزشگاه از مهمترين موارد است.
اين مسوول آموزشي گلستان در ادامه افزود: پرداخت هزينه معالجه بيماران صعب‌العلاج فرهنگي به مبلغ ‪ ۱۱‬ميليون ريال، پرداخت كمك بلاعوض به بيماران فرهنگي به مبلغ ‪ ۱۲‬ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال و نيز پرداخت مطالبات فرهنگيان در رابطه با پاداش مناطق محروم از سال ‪ ۷۴‬تا ‪ ۸۱‬با بيش‌از ‪ ۳۰‬ميليارد ريال از مهمترين اقدامات انجام شده در اين زمينه مي‌باشد. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.